Izjava o pristupačnosti

Izjava o pristupačnosti

ČUKICA j.d.o.o. obvezuje se osigurati dostupnost svoje webstranice u skladu s odredbama Zakona od 26. travnja 2024. o osiguravanju ispunjavanja zahtjeva za pristupačnost određenih proizvoda i usluga od strane gospodarskih subjekata.

Ova izjava o pristupačnosti odnosi se na web-stranicu https://pizzeriacuki.com.hr/.

  • Datum objave web stranice:
  • Datum posljednjeg značajnog ažuriranja:

Status digitalne pristupačnosti

Web-stranica je djelomično usklađena sa Zakonom od 26. travnja 2024. o osiguravanju ispunjavanja zahtjeva za pristupačnost određenih proizvoda i usluga od strane gospodarskih subjekata (u daljnjem tekstu: Zakon) zbog neusklađenosti ili izuzeća navedenih u nastavku.

Sadržaj nije dostupan:

  • Nema alternativnih opisa za neke grafike i fotografije – Neke ilustrativne fotografije, uključujući one koje prikazuju jela ili unutrašnjost restorana, nemaju alternativni tekst, što ih može otežati razumjeti osobama koje koriste čitače zaslona.

  • Nema transkripcije ili audio opisa za video materijale – promotivni ili edukativni videozapisi objavljeni na web stranici nemaju transkripte ili audio opise.

  • Djelomični nedostatak podrške za tipkovnicu za manje važne elemente web stranice – neki grafički i navigacijski elementi (npr. animacije ili interaktivne značajke) možda neće biti dostupni bez upotrebe miša.

  • Nedostatak kontrasta i veličine fonta u manje važnim dijelovima – Ne zadovoljavaju svi elementi minimalne zahtjeve kontrasta ili imaju premalu veličinu fonta.

  • Nema opcija za promjenu načina kontrasta ili prebacivanje na svijetlu/tamnu temu –trenutno web stranica ne nudi mogućnost prilagodbe izgleda web stranice potrebama korisnika s ograničenom vizualnom percepcijom.

Planovi za uklanjanje pogrešaka u digitalnoj pristupačnosti

Tehnički tim restorana radi na postupnom uklanjanju utvrđenih problema s digitalnom pristupačnošću. Planirane akcije uključuju:

  • dopunjavanje alternativnih tekstova za grafiku,
  • dodavanje titlova video materijalima,
  • poboljšani kontrast i tipografija u manje važnim dijelovima,
  • poboljšanje upotrebljivosti web stranice isključivo korištenjem tipkovnice i čitača zaslona.

Tijekom nadolazećih tjedana i mjeseci namjeravamo postupno ukloniti sve gore navedene pogreške u digitalnoj pristupačnosti.
Cilj je postići potpunu usklađenost sa zahtjevima Zakona nakon završetka radova.

Priprema izjave o pristupačnosti

  • Datum izjave:
  • Datum posljednjeg pregleda izjave:

Olakšice, ograničenja i ostale informacije

Unatoč određenim ograničenjima u digitalnoj dostupnosti, osigurali smo da su ključne značajke web stranice dostupne najširoj mogućoj publici, uključujući osobe s invaliditetom. Konkretno:

  • Cijeli proces kupnje –Od pregledavanja jelovnika do odabira proizvoda i narudžbe, sve se može obaviti pomoću tipkovnice i čitača zaslona.

  • Navigacija tipkovnicom – Korištenje tipke omogućuje vam brzu navigaciju do najvažnijih dijelova stranice pomoću Kartica poveznica "Prijeđi na glavni sadržaj".

  • Kontrast i tipografija –U najvažnijim dijelovima web stranice (izbornik, košarica, obrazac za narudžbu), jasni kontrasti boja i osigurani su fontovi koji zadovoljavaju zahtjeve pristupačnosti.

  • Interaktivni elementi –gumbi, poveznice i obrasci su bili jasno označeno i opisano tako da njihova funkcija bude jasna čak i korisnicima pomoćnih tehnologija.

  • Pristupačni obrasci – Obrasci korišteni u procesu naručivanja pripremljeni su u skladu s načelima pristupačnosti (oznake, provjera valjanosti pogrešaka, jasna struktura).

  • Struktura zaglavlja – Web stranica održava logička hijerarhija naslova,što omogućuje učinkovitu navigaciju pomoću čitača zaslona.

Povratne informacije i kontaktni podaci

Svi problemi s digitalnom dostupnošću ove web stranice mogu se prijaviti Odjel za korisničku podršku tvrtke Restaumatic Spółka Akcyjna — putem e-pošte: contact@restaumatic.com ili telefonom: 732 081 111.

Svatko ima pravo zatražiti da se ova web stranica ili njezini elementi učine digitalno dostupnima.

Prilikom podnošenja takvog zahtjeva, molimo navedite:

  • vaše ime i prezime,
  • vaše kontakt podatke (npr. broj telefona, adresa e-pošte),
  • točnu adresu web-stranice na kojoj element ili sadržaj nije dostupan digitalno, zajedno s naznakom usluge na koju se zahtjev odnosi,
  • opis problema i kako biste željeli da se on riješi.

Odgovorit ćemo na vaš zahtjev što je prije moguće, najkasnije u roku od 7 dana od primitka.

Ako je ovaj rok prekratak za nas, obavijestit ćemo vas o tome. U ovoj obavijesti, navest ćemo novi rok do kojeg ćemo ispraviti pogreške koje ste prijavili ili pripremiti informacije na alternativni način. Novi rok neće biti dulji od 2 mjeseca.

Ako nismo u mogućnosti osigurati digitalni pristup web stranici ili sadržaju navedenom u vašem zahtjevu, ponudit ćemo vam pristup na alternativni način.

Rješavanje zahtjeva i pritužbi vezanih uz pristupačnost

Ako, kao odgovor na vaš zahtjev za digitalnu dostupnost, odbijemo pružiti digitalnu dostupnost koju ste zatražili i ne slažete se s tim odbijanjem, imate pravo podnijeti pritužbu.

Adresa: Restaumatic S.A., ul. Wolności 345, 41-100 Zabrze.

Također imate pravo podnijeti pritužbu ako se ne slažete s korištenjem alternativnih načina pristupa koje smo vam ponudili kao odgovor na vaš zahtjev za digitalnu dostupnost.

Odgovorit ćemo na vaš zahtjev što je prije moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka.

Ako je ovaj rok prekratak za nas, obavijestit ćemo vas o tome. U ovoj obavijesti navest ćemo novi rok do kojeg ćemo ispraviti pogreške koje ste prijavili ili pripremiti informacije na alternativni način. Novi rok neće biti dulji od 60 dana.

Ovu situaciju možete prijaviti i Državnom Odvjetništvu i zatražite intervenciju u vašem slučaju.

Također možete obavijestiti predsjednika Upravnog odbora PFRON-a o neispunjavanju uvjeta pristupačnosti od strane usluge, u skladu s postupkom predviđenim člankom 67. Zakona.